Celem powstania kampanii #WybieramPolskiDesign jest promowanie polskiego designu. Zwrócenie uwagi odbiorcy, potencjalnego Klienta na produkty naszych rodzimych projektantów i producentów. A młodym projektantom umożliwienie pokazania się szerzej, wyjścia ze swojego warsztatu, czy studia projektowego.
Za inicjatywą stoi PLN Design – portal promujący polski design, a zarazem specjaliści zajmujący się komunikacją marek wnętrzarskich. Połączyliśmy siły z GOOD INSIDE – showroomem albo jak sami siebie nazywają nieco innym sklepem z polskim wzornictwem. Wspólne zainteresowania, przyjaźń spowodowały, że powstał projekt #WybieramPolskiDesign.
Do projektu zaprosiliśmy 10 producentów mebli oraz oświetlenia, którzy wpisują się w definicje „dobrego, polskiego designu”. A co on dla nas oznacza? Przede wszystkim musi być funkcjonalny i praktyczny – nie może tylko stać i wyglądać, musi też być elementem użytecznym. Unikatowość wzornicza, czyli coś, co nie jest powieleniem już istniejących projektów. Zwracamy również uwagę na jakość użytych materiałów, a co za tym idzie – made in Poland. Od projektu po produkcje. Wybór 10 marek nie był łatwy.